سوالات متداول

توجه داشته باشید که فروش ما کاملاً آنلاین هست و فروش حضوری نداریم. تمام کالاها با اطلاعاتی دقیق و تصاویری روشن و واضح در سایت درج‌شده‌اند و شما می‌توانید از طریق سایت خرید خود را انجام دهید.
در منوی اصلی سایت تبی با نام (تخفیف ها) وجود دادر که تمام کالا های تخفیف خورده را در آنجا نمایش می دهد.
زمان تحویل محصولات فیزیکی: کالا ها توسط پست و تی پاکس ارسال میشوند و نسبت به نوع محصول، تعداد محصول، وزن بسته ارسالی و فاصله شهر مقصد از 1 تا 5 روز کاری زمان میبرد تا کالا به دست شما برسد، که ممکن است زودتر یا حتی چند روز دیرتر تحویل شود. زمان ارسال سفارش‌ هایی که در روزهای تعطیل ثبت می ‌شود در اولین روز کاری بعد از تعطیلات محاسبه خواهد شد. (کالا ها فقط درروز های کاری پردازش و ارسال می شوند. که این مسئله میتواند یک تا دو روز کاری زمان ببرد)
24 ساعت تا 48 ساعت کاری زمان می برد تا کد رهگیری شما از سامانه پست یا تیپاکس برای شما پیامک شود، اگر به هر دلیلی پیامک تیپاکس یا پست را از دست دادید یا پاک کردید میتوانید با مراجعه به پنل کاربری خود در سروکوه و کلیک بر روی تب (سفارشات و پیگیری سفارشات ) کد رهگیری پست یا تیپاکس خود را مشاهده کنید.
با مراجعه به پنل کاربری خود در سروکوه و فشردن بر روی تب رهگیری مرسوله تیپاکسی و یا تب رهگیری مرسوله پستی می توانید با وارد کردن کد رهگیری خود در بخش مربوطه از وضعیت بسته خود اطلاع یابید.
هزینه ارسال کالا بر عهده خود مشتری میباشد و کالا به صورت پس کرایه توسط پست و تیپاکس ارسال می گردد. از آنجایی که هزینه پس کرایه ضریبی از حجم، جرم و مسافت بسته ارسالی می باشد ما نمی دانیم که کرایه شما چقدر می شود پس خواهشا از ما سوال نفرمایید (شما هزینه کرایه را به پست و تیپاکس می پردازید و یک ریال آن به جیب ما نمی رود)
درصورتی ‌که تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به ‌صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.
سروکوه تمام محصولات فیزیکی را به ‌صورت کاملا سالم به اداره پست و تی پاکس یا دیگر شرکت های حمل نقل تحویل می‌دهد و این شرکت ها هم متعهد هستند با رعایت نکات ایمنی محصولات را به مقصد برساند. با این‌ وجود درصورتی ‌که محصول ارسال ‌شده دچار نقص و اشکالی ساختاری مربوط به تولید کالا باشد خریدار باید ظرف 2 روز به سروکوه موضوع را اطلاع دهد تا رسیدگی ‌های لازم انجام شود.
اکثر کالا هایی که سروکوه ارائه میکند دست ساز هستند و ممکن است تفاوت های جزئی داشته باشند. برای مثال امکان دارد دسته چوبی چاقو ها بافت متفاوتی داشته باشند چون بافت چوب در بخش های مختلف درخت متفاوت است یا ممکن است تیغه کمی متفاوت باشد. به این دلیل که کالا های سروکوه با دست ساخته میشود این موارد طبیعی هستند. و اگر وسواس شدید دارید لطفا کالا هارا خریداری نکنید و اطلاع داشته باشید که به همچین دلایلی کالا هارا پس گرفته یا تعویض نمی شوند.
نحوه نگهداری و استفاده از کالا ها نه تنها در بخش توضیحات محصول بلکه در بخش های مختلفی از جمله ( تب استفاده و نگهداری کالا ها در ناحیه کاربری شما، تب استفاده و نگهداری کالا ها در فوتر سایت، دانستنی های مهم در منوی فوقانی سایت، تب میانبر های سروکوه در بخش مقالات، تب راهنما در منوی اصلی سایت ) درج شده است. از آنجا که تا شما تیک مربوط به ( من شرایط و مقررات را خوانده ام و آن را می پذیرم ) را نزنید سایت به شما اجازه خرید نمیدهد، ما هم از این قرارداد قانونی استفاده میکنیم و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ها و توضیحاتی که در بخش های مختلف سایت بار ها در اختیار شما گذاشته شده است، مسئولیت همه چیز کاملا بر عهده شما خواهد بود و سروکوه هیچ مسئولیتی نمی پذیرد.

26 Comments

  1. 9304450440 گفت:

    سلام من یه ساج گرفتم الان بدستم رسید اصلا با اونـچیزی ک ک داخل سایت بود من سفارش دادم شبیه نیس جنسی ک میخام نیس خاستم مرجوع کنم

  2. 9904109094 گفت:

    سلام مرجوعی دارید ؟

  3. 9106686530 گفت:

    سلام ببخشید من یه تبر خریدم ولی داخلش چند تا تیکه آهن هم بود میخواستم بدونم کاربردی دارن آیا

  4. مهدی گفت:

    با سلام خدمت دست اندرکاران و زحمتکشان سروه کوه ضمن خسته نباشید و خدا قوت عارضم به حضور انورتان که من چندین خرید داشتم وخیلی راضی بودم یعنی واقعا کارتون تمیز مرتب و مشتری پسند است و خیلی هم مشتری مدار هستین چون من مدام از طریق واتساب درتماس هستم اون کسی که مامور پاسخ گویی هست واقعا انسان خوب و حوصله دار هست و خیلی هم با ادب ونزاکت واقعا لذت میبردم از مثاحبت با ایشون
    من پنل کاربری رو گم کرده بودم و همیشه ناشناس خرید میزدم تازه پیداش کردمه وارد شدمه
    من دو عدد بامبوزن یک عدد تبر وایکینگی و یک دندان اژدها خرید داشتم که احتمالا چون خریدم متفرقه بوده امتیازش اعمال نشده
    و در اخر بینهایت سپاسگذار هستم از شما و تیم قدرتمند شما

  5. رضا گفت:

    سلام ممکن هست در مورد خرید کارت های هدیه توضیح دهید ، مثلا قیمت خرید کارت هدیه دو میلیونی ، یک‌میلیون هشتصد هزار تومان هست ، موجودی کارت چقدر است ، دو میلیون یا یک میلیون و هشتصد ؟

  6. فاطمه گفت:

    سلام وقتتون بخیر،من پک ساج و منقل و توری ازتون تهیه کردم،اما چرا با تیباکس ارسال کردین اصفهان،خدایی تخفیفی که روی مجموعه حراج شده گرفتم الان باید بدم تیباکس(۱۶۰ هزار تومان آخه؟؟؟؟)
    مزخرف تراز تیباکسم هست آیا؟؟تازه توزیع هم نمیکنن خودم باید اسنپ بگیرم برم تحویل بگیرم
    چه کاری بود خداوکیلی؟؟آدم از خریدش پشیمون میشه

    • سروکوه گفت:

      قطعا کم کاری از تیپاس منطقه شماست. از طریق تیپاکس مرکزی پیگیری کنید و ثبت شکایت کنید. تیپاک سریعترین سرویس پستی ایران هست.

  7. شهرام کوزه چی نسالیان گفت:

    عالی

  8. رضا گفت:

    سلام میخوام ثبت نام کنم اس ام اس نمیاد برای کد ورود باید چه کنم

  9. سید علی گفت:

    درود وقت بخیر بنده امروز ثبت سفارش کردم از طریق اسنپ ولی کد ارسال دریافت نکردم باید چکار کنم

    • سروکوه گفت:

      وقت بخیر

      معمولا 24 ساعت کاری زمان میبره تا کد رهگیری تی پاکس ارسال بشه.
      بهتر هست از بخش ارسال تیکت مسائل مربوط به سفارشات خودتون رو پی گیری کنید.

  10. ابراهیم گفت:

    سلام بنده از شما امروز خرید کردم اقساطی استپ هم از استپ کسر گردید هم از حساب بنده. چه اقدامی باید انجام بدم؟

  11. سروکوه گفت:

    وقت بخیر. عزیز جان در رابطه با چی صحبت میکنید؟ اول ببینید کجا اومدید بعد کامن بزارید. او شرکتی که شما میگید کارش تواید اجاق گازه. واقعا سایت مارو ندیدید؟

  12. 9392778643 گفت:

    سلام من تهران هستم ۸دخرداد ثبت سفارش دادم،کی دستم میرسه؟؟

    • سروکوه گفت:

      در هنگام ثبت ثفارش اطلاعات دقیق برای شما نمایش داده شده و شما با زدن تیک (من شرایط و قوانین را خوانده ام و آن را می پذیرم) متعهد شدید که ازلاعات رو خواندید و آگاهتنه خرید کردید. با این حال اگر نخواندید میتوانید به تب راهنما و زیر منوی سوالات متداول در منوی اصلی و یا تب سوالات متداول در فتوتر سایت مراجعه کنید و پاسخ تمام سوالات خودتون رو بگیرید.

  13. کمیل قیدرلو گفت:

    دادش ما اهواز هستیم مامور پست از ما
    ۱۸ هزار تومن پول گرفته از کجا بفهمیم یه وقت زیاد نگرفته باشه؟

    • سروکوه گفت:

      پیامکی که کئ رهگیری شمارو ارسال کرده هزینه حمل را هم در خود دارد. اگر نداشت می توانید کد رهگیری خودتون رو داخل بخش رهگیری سایت تی پاکس وارد کنید و هزینه رو ببینید.

  14. کریم اسماعیلی گفت:

    سلام.محصولاتتون عالین .هر سری میرم طبیعت منقل رو به راه میکنم یادتون میکنم که یکی از دغدغه های طبیعت گردی منو رفع کردید.یه دنیا ممنون

  15. پیمان کلانتری گفت:

    دست شما درد نکنه
    کالا عالی
    خدمات عالی
    توضیحات تکمیل
    ولی اگر یک فروشگاه برای دیدن از نزدیک کالا ها بزنید خیلی عالی تر میشه. من خودم قول میدم هر هفته خرید کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *