سوالات متداول
- آدرس شما کجاست؟ چطور می تونیم حضوری خرید کنیم؟
- از کجا بفهمم کدام کالا ها در سایت شما تخفیف خورده؟
- چقدر زمان میبره کالایی که ثبت سفارش کردم به دستم برسه؟
- کد رهگیری پست یا تیپاکس من کجاست؟ از کجا بدونم کد رهگیری من چیه؟
- چگونه مرسوله های تیپاکس و پست را پی گیری کنم؟
- هزینه ارسال کالا به چه صورت محاسبه میشه؟
- اگر ثبت نا موفق بود و پول از حسابم کم شد چی میشه؟
- اگر کالا ایراد داشت چیکار کنیم؟
- احساس میکنم رنگ رخ کالای من کمی با تصویر سایت متفاوت هست. علت چیست؟
- نحوه استفاده و نگهداری کالا ها در کجا نوشته شده؟
توجه داشته باشید که فروش ما کاملاً آنلاین هست و فروش حضوری نداریم. تمام کالاها با اطلاعاتی دقیق و تصاویری روشن و واضح در سایت درجشدهاند و شما میتوانید از طریق سایت خرید خود را انجام دهید.
در منوی اصلی سایت تبی با نام (تخفیف ها) وجود دادر که تمام کالا های تخفیف خورده را در آنجا نمایش می دهد.
زمان تحویل محصولات فیزیکی:
کالا ها توسط پست و تی پاکس ارسال میشوند و نسبت به نوع محصول، تعداد محصول، وزن بسته ارسالی و فاصله شهر مقصد از 1 تا 5 روز کاری زمان میبرد تا کالا به دست شما برسد، که ممکن است زودتر یا حتی چند روز دیرتر تحویل شود. زمان ارسال سفارش هایی که در روزهای تعطیل ثبت می شود در اولین روز کاری بعد از تعطیلات محاسبه خواهد شد. (کالا ها فقط درروز های کاری پردازش و ارسال می شوند. که این مسئله میتواند یک تا دو روز کاری زمان ببرد)
24 ساعت تا 48 ساعت کاری زمان می برد تا کد رهگیری شما از سامانه پست یا تیپاکس برای شما پیامک شود، اگر به هر دلیلی پیامک تیپاکس یا پست را از دست دادید یا پاک کردید میتوانید با مراجعه به پنل کاربری خود در سروکوه و کلیک بر روی تب (سفارشات و پیگیری سفارشات ) کد رهگیری پست یا تیپاکس خود را مشاهده کنید.
با مراجعه به پنل کاربری خود در سروکوه و فشردن بر روی تب رهگیری مرسوله تیپاکسی و یا تب رهگیری مرسوله پستی می توانید با وارد کردن کد رهگیری خود در بخش مربوطه از وضعیت بسته خود اطلاع یابید.
هزینه ارسال کالا بر عهده خود مشتری میباشد و کالا به صورت پس کرایه توسط پست و تیپاکس ارسال می گردد.
از آنجایی که هزینه پس کرایه ضریبی از حجم، جرم و مسافت بسته ارسالی می باشد ما نمی دانیم که کرایه شما چقدر می شود پس خواهشا از ما سوال نفرمایید (شما هزینه کرایه را به پست و تیپاکس می پردازید و یک ریال آن به جیب ما نمی رود)
درصورتی که تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.
سروکوه تمام محصولات فیزیکی را به صورت کاملا سالم به اداره پست و تی پاکس یا دیگر شرکت های حمل نقل تحویل میدهد و این شرکت ها هم متعهد هستند با رعایت نکات ایمنی محصولات را به مقصد برساند. با این وجود درصورتی که محصول ارسال شده دچار نقص و اشکالی ساختاری مربوط به تولید کالا باشد خریدار باید ظرف 2 روز به سروکوه موضوع را اطلاع دهد تا رسیدگی های لازم انجام شود.
اکثر کالا هایی که سروکوه ارائه میکند دست ساز هستند و ممکن است تفاوت های جزئی داشته باشند. برای مثال امکان دارد دسته چوبی چاقو ها بافت متفاوتی داشته باشند چون بافت چوب در بخش های مختلف درخت متفاوت است یا ممکن است تیغه کمی متفاوت باشد. به این دلیل که کالا های سروکوه با دست ساخته میشود این موارد طبیعی هستند. و اگر وسواس شدید دارید لطفا کالا هارا خریداری نکنید و اطلاع داشته باشید که به همچین دلایلی کالا هارا پس گرفته یا تعویض نمی شوند.
نحوه نگهداری و استفاده از کالا ها نه تنها در بخش توضیحات محصول بلکه در بخش های مختلفی از جمله ( تب استفاده و نگهداری کالا ها در ناحیه کاربری شما، تب استفاده و نگهداری کالا ها در فوتر سایت، دانستنی های مهم در منوی فوقانی سایت، تب میانبر های سروکوه در بخش مقالات، تب راهنما در منوی اصلی سایت ) درج شده است. از آنجا که تا شما تیک مربوط به ( من شرایط و مقررات را خوانده ام و آن را می پذیرم ) را نزنید سایت به شما اجازه خرید نمیدهد، ما هم از این قرارداد قانونی استفاده میکنیم و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ها و توضیحاتی که در بخش های مختلف سایت بار ها در اختیار شما گذاشته شده است، مسئولیت همه چیز کاملا بر عهده شما خواهد بود و سروکوه هیچ مسئولیتی نمی پذیرد.
دست شما درد نکنه
کالا عالی
خدمات عالی
توضیحات تکمیل
ولی اگر یک فروشگاه برای دیدن از نزدیک کالا ها بزنید خیلی عالی تر میشه. من خودم قول میدم هر هفته خرید کنم.
ممنون.
سلام.محصولاتتون عالین .هر سری میرم طبیعت منقل رو به راه میکنم یادتون میکنم که یکی از دغدغه های طبیعت گردی منو رفع کردید.یه دنیا ممنون
ممنون. لطف دارید
دادش ما اهواز هستیم مامور پست از ما
۱۸ هزار تومن پول گرفته از کجا بفهمیم یه وقت زیاد نگرفته باشه؟
پیامکی که کئ رهگیری شمارو ارسال کرده هزینه حمل را هم در خود دارد. اگر نداشت می توانید کد رهگیری خودتون رو داخل بخش رهگیری سایت تی پاکس وارد کنید و هزینه رو ببینید.
سلام من تهران هستم ۸دخرداد ثبت سفارش دادم،کی دستم میرسه؟؟
در هنگام ثبت ثفارش اطلاعات دقیق برای شما نمایش داده شده و شما با زدن تیک (من شرایط و قوانین را خوانده ام و آن را می پذیرم) متعهد شدید که ازلاعات رو خواندید و آگاهتنه خرید کردید. با این حال اگر نخواندید میتوانید به تب راهنما و زیر منوی سوالات متداول در منوی اصلی و یا تب سوالات متداول در فتوتر سایت مراجعه کنید و پاسخ تمام سوالات خودتون رو بگیرید.
وقت بخیر. عزیز جان در رابطه با چی صحبت میکنید؟ اول ببینید کجا اومدید بعد کامن بزارید. او شرکتی که شما میگید کارش تواید اجاق گازه. واقعا سایت مارو ندیدید؟
سلام بنده از شما امروز خرید کردم اقساطی استپ هم از استپ کسر گردید هم از حساب بنده. چه اقدامی باید انجام بدم؟
طی تماس تلفنی با شما مشکل رفع گردید.