قوانین و مقررات ثبت و ارسال سفارش در سروکوه

 

 

  • درصورتی‌ که محصول خریداری ‌شده محصولی فیزیکی باشد:

کاربر باید دقت نماید تا تمام مشخصات خواسته شده علی الخصوص آدرس و کد پستی محل دریافت را کاملا دقیق و صحیح وارد نماید. در صورتی ‌که آدرس اعلام‌ شده از سوی کاربر غیر دقیق باشد و محصول به خریدار نرسد سروکوه هیچ‌ گونه مسئولیتی ندارد.

  • زمان تحویل محصولات فیزیکی:

کالا ها توسط پست، تی پاکس، باربری و اسنپ یا پیک ارسال میشوند و نسبت به نوع محصول، تعداد محصول، وزن بسته ارسالی و فاصله شهر مقصد از 1 تا 5 روز کاری زمان میبرد تا کالا به دست شما برسد، که ممکن است زودتر یا حتی چند روز دیرتر تحویل شود. زمان ارسال سفارش‌ هایی که در روزهای تعطیل ثبت می ‌شود در اولین روز کاری بعد از تعطیلات محاسبه خواهد شد. (کالا ها فقط درروز های کاری پردازش و ارسال می شوند. که این مسئله میتواند یک تا دو روز کاری زمان ببرد)

  • درصورتی ‌که تراکنش کاربر ناموفق باشد و وجهی از حساب کاربر کسر گردد، مبلغ کسر شده به ‌صورت خودکار از طرف بانک مربوطه ظرف 72 ساعت مسترد خواهد شد.
  • اشتباهات مربوط به خرید و پرداخت:

درصورتی ‌که کاربر در پرداخت اشتباهی انجام دهد، مانند آنکه یک محصول را بیش از یک ‌بار به سبد خرید اضافه نماید، باید بلافاصله اشتباه خود را با شرکت سروکوه در میان بگذارد و اگر دیر اقدام کند و کالا ارسال شود باید پس از برگرداندن کالا درخواست خود را مبنی بر استرداد وجوه اضافی به شرکت سروکوه اعلام دارد. از زمان اعلام کاربر به شرکت سروکوه، وجوه مربوطه حداقل از 72 ساعت بعد و فقط به همان حسابی که خرید از آن انجام ‌شده مسترد خواهد شد. در صورت بروز اشتباه در خرید هایی که به ‌صورت کارت به کارت انجام می ‌شود نیز همین حکم جاری است. (مبلغ کالا های برگشت خورده فقط در صورت سالم بودن کالا برگشت داده می شود)

 

  • قوانین مربوط به پنل امتیازات و کیف پول سروکوه:

 

اعتبارات گرداوری شده درکیف پول سروکوه صرفا امتیازاتی هست که سروکوه اجازه میدهد معادل ریالی آن (هر امتیاز معادل 1000 تومان یا 10000 ریال) در سروکوه خرید کنید یا به عنوان کمک هزینه خرید استفاده کنید.امتیازات صرفا جهت تشویق به خرید مشتریان بوده و امتیازات استفاده نشده هر 10 روز یک بار صفر میشود.فروش، جابجایی و دلالی امتیازات غیر قانونی بوده و سروکوه حق خود میداند تا اکانت هایی را که به صورت مشکوک اقدام به کسب امتیاز میکنند را یک طرفه مسدود کند و با استفاده از اطلاعات افراد دخیل در این سواستفاده ها از آن ها  شکایت کرده و از حق قانونی خود دفاع کند.

این حق سروکوه هست که برای جلوگیری از کلاهبرداری و سو استفاده مانیتورینگ دقیقی بر روی پنل ها انجام داده و هر مورد مشکوک را به سرعت مسدود کند.

از آنجایی که این امتیازات صرفا جهت تشوق به خرید و تشویق به تبلیغ از طرف سروکوه اعطا شده اند یا شرایط کسب این امتیازات از طرف سروکوه ایجاد شده است، این حق قانونی سروکو می باشد تا به صورت یک طرفه این هدیه و لطف را دریغ کند. عملا کاربران از لحظه ایجاد پنل کاربری فقط تا زمانی که سروکوه اجازه میدهد می توانند از این لطف و هدیه ( امتیازات و راه های کسب امتیازات که توسط سروکوه ایجاد شده ) بهره ببرند.

استفاده از روبات ها، استفاده از گروه های تلگرامی، استفاده از شماره های جعلی، تبانی کردن با گروه ها یا افراد حقیقی به جهت کسب امتیاز و سو استفاده از شرکت ممنوع بوده و سروکوه حق قانونی خود میداند طبق همین قرارداد یکطرفه اکانت هارا مسدود کرده و امتیازات را حذف کند.

شرکت  سروکوه این حق را دارد که این قوانین در هر لحظه به جهت جلوگیری از سو استفاده سود جویان و کلاهبرداران یکطرفه تغییر بدهد و بروزرسانی نماید.

  • استرداد کالا:

سروکوه تمام محصولات فیزیکی را به ‌صورت کاملا سالم به اداره پست و تی پاکس یا دیگر شرکت های حمل نقل تحویل می‌دهد و این شرکت ها هم متعهد هستند با رعایت نکات ایمنی محصولات را به مقصد برساند. با این‌ وجود درصورتی ‌که محصول ارسال ‌شده دچار نقص و اشکالی ساختاری مربوط به تولید کالا باشد خریدار باید ظرف 2 روز به سروکوه موضوع را اطلاع دهد تا رسیدگی ‌های لازم انجام شود.

  • اگر براثر اشتباه سایت، محصولی موجود اعلام شده باشد درصورتی‌که موجودی آن صفر باشد، سایت این حق را دارد تا سفارش را باطل نماید.
  • اگر بر اثر اشتباه، قیمت محصولی کمتر یا بیشتر اعلام شود، سایت می‌تواند خریدهای قبلی را باطل نماید تا ثبت سفارش با قیمت اصلی انجام پذیرد.

 

  • کیفیت محصولات و تفاوت های جزئی برخی از کالا ها:

اکثر کالا هایی که سروکوه ارائه میکند دست ساز هستند و ممکن است تفاوت های جزئی داشته باشند. برای مثال امکان دارد دسته چوبی چاقو ها بافت متفاوتی داشته باشند چون بافت چوب در بخش های مختلف درخت متفاوت است یا ممکن است تیغه کمی متفاوت باشد. به این دلیل که کالا های سروکوه با دست ساخته میشود این موارد طبیعی هستند. و اگر وسواس شدید دارید لطفا کالا هارا خریداری نکنید و اطلاع داشته باشید که به همچین دلایلی کالا هارا پس گرفته یا تعویض نمی شوند.

 

  • استفاده نادرست و خراب کردن کالا ها:

سروکوه یک تولیدی و فروشگاه مجازی هست که هیچ وظیفه ای در جهت آموزش استفاده از کالا ها ندارد و فقط فروشنده کالا ها میباشد مسئولیت هر گونه استفاده نادرست و خرابی کالا ها بر عهده خود شما می باشد.

با این حال نحوه نگهداری و استفاده از کالا ها نه تنها در بخش توضیحات محصول بلکه در بخش های مختلفی از جمله ( تب استفاده و نگهداری کالا ها در ناحیه کاربری شما، تب استفاده و نگهداری کالا ها در فوتر سایت، دانستنی های مهم در منوی فوقانی سایت، تب میانبر های سروکوه در بخش مقالات، تب راهنما در منوی اصلی سایت ) درج شده است. از آنجا که تا شما تیک مربوط به ( من شرایط و مقررات را خوانده ام و آن را می پذیرم ) را نزنید سایت به شما اجازه خرید نمیدهد، ما هم از این قرارداد قانونی استفاده میکنیم و در صورت رعایت نکردن دستورالعمل ها و توضیحاتی که در بخش های مختلف سایت بار ها در اختیار شما گذاشته شده است، مسئولیت همه چیز کاملا بر عهده شما خواهد بود و سروکوه هیچ مسئولیتی نمی پذیرد.

تمامی کالا ها در ابتدا تست میشوند و بعد از گذراندن تست مقاومت و صحت ساخت در انبار دپو میشوند. (به همین جهت اگر به دلیل استفاده نا درست یا استفاده نا متعارف از یک کالا یا بخش هایی از یک کالا باعث خرابی آن شوید سروکوه هیچ مسئولیتی در اینباره قبول نمی کند)

 

 

 

  • هزینه ارسال کالا:

هزینه ارسال کالا بر عهده خود مشتری میباشد و کالا ها توسط پست، تیپاکس، باربری و پیک ارسال می گردد.

از آنجایی که هزینه پس کرایه ضریبی از حجم، جرم و مسافت بسته ارسالی می باشد ما نمی دانیم که کرایه شما چقدر می شود پس خواهشا از ما سوال نفرمایید (شما هزینه کرایه را به پست و تیپاکس می پردازید و یک ریال آن به جیب ما نمی رود)

اگر در زمان رسیدن محصول به آدرس مشتری، مشتری به هر دلیلی مانند (مسافرت بودن، سرکار بودن و یا دلایل دیگر…) در آدرس داده شده حضور نداشته باشد و کالا برگشت بخورد مسئولیت پرداخت هزینه کرایه رفتو برگشت محصول بر عهده مشتری می باشد.

از آنجایی که قوانین ارسال کالا ها هم در بخش قوانین سایت درج شده هم در برگه پر کردن مشخصات هم به صورت پیامک اعلام میشود و در نهایت مشتری با زدن تیک (من شرایط و قوانین را خوانده و قبول دارم) متعهد میشود که آگاهانه خرید میکند، سروکوه هیچ مسئولیتی در برابر بی توجهی کاربر به این مسئله ندارد و حق قانونی خود می داند تا طبق همین قرار داد اقدام کرده و از حق خود دفاع کند.

  • اگر شرکت حمل و نقل، (پست، تی پاکس و…) جنس خراب تحویل‌ شما داد چه می شود؟

قبل از تحویل گرفتن کالا حتما باید کالا و بسته بندی کالا را برسی کنید در صورت خراب بودن، کالا را تحویل نگیرید چون مسئولیت خراب شدن کالا هنگام حمل نقل بر عهده ما نیست و ما مسئولیتی بر عهده نمیگیریم. اما اگر همچین اتفاقی افتاد با تمام وجود سعی میکنیم شما را در گرفتن خسارت از شرکت حمل و نقل یاری کنیم.(این یاری رسانی فقط در قالب راهنمایی و دادن اطلاعات به جهت تماس با شرکت های حمل و پست می باشد)

 

 

  • گارانتی و وارانتی

گارانتی تعهدی شفاهی یا کتبی است که تولیدکننده به مصرف کننده می دهد که محصول خریداری شده در مدت زمان مشخص کاملا درست کار کند و در صورتی بروز مشکل اعم از نقص و خرابی تولید کننده یا فروشنده وظیفه دارد محصول خریداری شده را را تعمیر یا تعویض کند و یا وجه پرداختی را برگرداند.

وارانتی تضمین کتبی است که واقعیات و ویژگی های عنوان شده در رابطه با محصول انتخابی حقیقت دارد و محصول طبق استاندارد‌ های مشخص شده از کیفیت و عملکرد مطلوب برخوردار است.

به جهت جلوگیری از سو استفاده افراد سودجو اعلام میداریم که سروکوه هیچگونه گارانتی و وارانتی را ارائه نمیدهد.

 

 

  • آز آنجا که تا شما تیک (قوانین و مقررات ثبت و ارسال سفارش را خانده ام و آن را می پذیرم) را ، به هنگام ثبت سفارش نزنید سایت به شما اجازه خرید نمی دهد، پس در نتیجه خرید کردن از ما به منزله پذیرش این قوانین هست.
  • شرکت  سروکوه این حق رو داره که این قوانین را تغییر بدهد و بروزرسانی نماید، بنابراین وظیفه شماست که این قوانین رو کامل بخوانید.
  • از هرگونه تماس تلفنی جدّاً خودداری کنید. تمامی مکاتبات ما باید مکتوب باشد. بنابراین از طریق پنل کاربری خود در سروکوه با ما در ارتباط باشید.
  • خرید کردن از ما به منزله این است که هر اطلاعاتی که موقع ثبت‌نام وارد سایت میکنید، صحیح هست و عواقب اطلاعات اشتباه با خود شماست.
  • ما قول میدیم که اطلاعات شما را محرمانه تلقی کنیم و جایی بدون اجازه خود شما، افشا نکنیم.
  • شما مسئول حفظ محرمانگی اطلاعات خودتون هستین و تعهد میدهید که گذرواژه خودتان را در اختیار کسی نگذارید.
  • هر خریدی که روی سایت با حساب کاربری شما انجام بشه، بر این فرض انجام میشه که توسط خود شما انجام شده و مسئولیتش با شماست.
  • اگر حساب کاربری شما هک شدیا در دسترس نبود، سریعاً به ما خبر بدین.
  • شما متعهد میشوید که بدون اجازه کتبی از ما، از محصولات، خدمات و محتوای ما کپی نمیکنین.
  • مسئولیت اینکه شما از خدمات و محصولات ما چه استفاده‌ای میکنین… کاملاً با خود شماست.
  • از اونجایی که تحویل محصولات توسط اشخاص حقیقی/حقوقی ثالث انجام میشه، مسئولیت خرابی، مفقودی و … ناشی از این حمل و نقل، با همون شخص هستش.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی محصولات و خدمات شرکت ما، متعلق به ماست، مگر اینکه کتباً به شخص دیگه‌ای منتقل شوند.

همانطور که میدانید تا زمانی که تیک مربوط به ( من شرایط و مقررات را خوانده ام و آن را می پذیرم ) را نزنید سایت به شما اجازه پرداخت پول نمیدهد. (زدن این تیک قانونا به معنای پذیرفتن تمام این موارد می باشد) و سروکوه از این حق قانونی خود استفاده خواهد کرد.